Veilig aangekomen - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ben en Corrie - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ben en Corrie - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Ben en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Ben en Corrie

26 Februari 2024 | Thailand, Ayutthaya

Na een hele voorspoedige reis met vliegtuig en taxi ron10 uur aangekomen in Ayutthaya. Ben werd in het vliegtuig ook heerlijk verrast met een glutenvrije maaltijd, want ik had per abuis bij de complete boeking de maaltijdwens ingevuld. Is hij gelukkig overheen gekomen. [e-1f61c]

Ons verblijf op de woonboot is primitief maar compleet met airco (is wel nodig want het is hier 34 gr) en een mooi uitzicht op de rivier. Vanavond al genoten van een Thaise Streetfood maaltijd en voor 10 euro incl. drinken, rietjes bij het bier en al, hadden we onze maag goed gevuld. Nu op tijd naar bed, want we hebben natuurlijk een nacht overgeslagen.

• 26 Februari 2024 - 15:44

Gera :

Goed bezig Ben. Fijn dat jullie zo'n goed reis hebben gehad. Goed begin is het halve werk[e-1f600]

• 26 Februari 2024 - 15:46

Gera Elshout:

Fijn dat jullie zo'n goede reis hadden. En Ben overleeft t vast wel[e-1f602] veel plezier

• 26 Februari 2024 - 16:40

Jennie:

Veel plezier!

• 26 Februari 2024 - 16:41

Jennie:

Veel plezier samen!

• 26 Februari 2024 - 22:04

Narel:

Boffen pap! Gelukkig nu ‘echt’ eten [e-1f609] lekker uitrusten en bijkomen van de vlucht. Jullie zijn er!

• 27 Februari 2024 - 08:43

Tessa:

Haha mooie verrassing voor pap. Hoop dat jullie goed geslapen hebben zodat jullie uitgerust kunnen starten! Geniet ze!