Ben en zijn vis avontuur - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Ben en Corrie - WaarBenJij.nu Ben en zijn vis avontuur - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Ben en Corrie - WaarBenJij.nu

Ben en zijn vis avontuur

Door: Ben en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Ben en Corrie

12 Maart 2024 | Thailand, Hua Hin

Ben zijn droom kwam uit, toen hij een halve dag ging vissen bij Greenfield Valley Fishing Resort. Hele grote vissen vangen. Het is weliswaar een visvijver, maar een hele sport om zo'n joekel van 60 tot meer dan 100 kilo er uit te vissen. En als je er eentje aan de haak hebt begint het pas. Het si een waar gevecht, met blauwe plekken op je been van je hengel, maar dat is de fun! Naast iemand zitten die ook grote vangt is natuurlijk ook al keileuk. Maar zelf wil je natuurlijk ook wat.

's Morgens werd al een mooie Roodstaart Meerval uit het water getrokken. Toch was dit niet helemaal wat hij voor ogen had, want 1 van die 34 Arapaima's wilde hij ook zeker vasthouden. En dat lukte in de middag, dus vistijd werd verlengd tot 18 uur, want na 16 uur worden ze weer wakker en heb je meer kans er eentje te vangen. Het was niet de grootste van de dag, want die was in de morgen van de haak gevallen en volgens het personeel wel meer dan 100 kilo, maar met 60 kg toch een mooie vangst.

• 20 Maart 2024 - 06:28

Marja:

Super hoor

• 20 Maart 2024 - 06:29

Marja:

Nou Ben dat is een super mooie dag voor jou geweest. Wat een kanjer

• 20 Maart 2024 - 08:54

Emilie Vink:

Nou Ben, inderdaad een echte joekel!!!!!

De volgende zou ik maar mee naar huis nemen[e-1f973]

Jullie hadden toch een bad bij een van jullie vertrekken [e-1f606]Ik hoop wel dat je benen het nog goed doen.

Nog veel vang plezier gewenst.

Groetjes ook aan Corrie.