Bijzondere, inspirerende, en leuke ontmoetingen - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Ben en Corrie - WaarBenJij.nu Bijzondere, inspirerende, en leuke ontmoetingen - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Ben en Corrie - WaarBenJij.nu

Bijzondere, inspirerende, en leuke ontmoetingen

Door: Ben en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Ben en Corrie

04 April 2024 | Thailand, Hua Hin

Wanneer je op reis bent ontmoet je heel veel mensen. Soms heb je geen zin om te praten en stopt het bij Hello en Goodbey. Heel vaak gaat het ook anders en ontstaan er bijzondere, inspirerende, leuke en gezellige ontmoetingen. We zullen er af en toe 1 delen.

Fransje en Ton

Allereerst waren er Fransje en Ton uit Eindhoven, die zaten op het hoekje, op no 3 in Panisara. Fransje had reisleidster kunnen worden, want tot in de kleinste details kregen we routebeschrijvingen, kosten en de plaatsen van de leuke attracties en bezienswaardigheden. Zelfs nog toen zij al naar huis waren en wij verder reisden.

Haar tip in Hua Hin was om in huisje no. 3 te gaan als zij weg gingen, want met een kleine kitchenette kun je heerlijk ook zelf wat aan rommelen vertelde ze. En we volgden haar tip op. Zij zitten hier elk jaar voor een maand en hadden voor het gemak allerlei handige zaken verzameld. Zodoende ging de box met keukengerei eerst over naar ons, waarna deze hier opgeslagen werd. Kei blij waren we ermee. Want inderdaad uit eten kan heel fijn en leuk zijn, maar je eigen ontbijtje maken en op je terras in je badkleding op eten is ook een feestje.

Vanuit Nederland apte ze nog eens dat ze het jammer gevonden hadden dat we elkaar niet langer gezien hadden. We zullen elkaar nog wel eens ontmoeten.